Selecteer een pagina

Meer dan 80% van onze klanten zijn tevreden tot zéér tevreden over onze dienstverlening

NB2016-04-CEDEOElke twee jaar voert het Cedeo – de onafhankelijke keuringsinstantie die de kwaliteit van human resources dienstverleners meet en waarborgt – onafhankelijk onderzoek uit naar de waardering van de klanten en opdrachtgevers van Business School Nederland. In het onderzoek worden onze klanten gevraagd hoe ze onze dienstverlening en producten waarderen.

En we kunnen tevreden zijn! Want dat zijn onze klanten en opdrachtgevers ook – met als resultaat dat BSN voor de achtste keer op rij de Cedeo-erkenning achter haar naam mag schrijven. In praktijk betekent dit dat als minimaal 80 procent van klanten en opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden zijn, de erkenning wordt verlengd. De erkenning staat daarmee gelijk aan een peer recommendation en daar is BSN als Action Learning opleidingsinstituut uiteraard heel trots op.

Uiteraard is er altijd ruimte voor verbetering, waarvoor het onderzoeksrapport concrete tips geeft. En zoals het Action Learning betaamt, leren wij graag van onze fouten opdat we onze dienstverlening nóg verder kunnen optimaliseren. Extra bijzonder was het feit dat mevrouw Naaijkens van het Cedeo tijdens de overhandiging van het certificaat aan BSN-directeur Frank Campman, na 17 jaar trouwe Cedeo-dienst haar pensionering aankondigde. Wij wensen haar veel succes en plezier in de mooie dingen die de komende, hopelijk ‘rustige’ tijd op haar pad komen.

Meer informatie?
Voor meer informatie over onze MBA-programma’s neem contact op met Dory Cammelbeeck of Sandra Blankenstein via 0344-579052/46 of mail naar info@bsn.eu.

BSN Update
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws en updates van BSN? Volg ons dan op Facebook en/of Twitter en schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief die elke twee maanden verschijnt. Stuur hiervoor een email naar info@bsn.eu o.v.v. ‘aanmelden nieuwsbrief‘.

Share This