Selecteer een pagina

Consumer love – ‘geven en nemen’ van data

Stefan van Duin

14 april 2021 van 16.00 tot 19.30 uur

ONLINE PROGRAMMA

Consumer love geven en nemen van dataWaarom zou jij als consument data ter beschikking stellen aan commerciële partijen?

De relatie met de consument is traditioneel vooral in handen van de retailer. Maar nu zowel fabrikanten als technologieplatformen rechtstreeks de relatie met consumenten aangaan, is de strijd om ‘consumer love’ losgebarsten!

Tijdens deze themabijeenkomst

In deze bijeenkomst gaat het om ‘geven en nemen’ van data in de strijd om de consument, ‘consumer love’.
Waarom zouden consumenten data ter beschikking stellen aan commerciële partijen? Wat willen ze er voor terug? Wat kun je er eigenlijk mee? Hoe belangrijk is kunstmatige intelligentie in het ontwikkelen van op data gebaseerde klantproposities?

Stefan van Duin laat je kennismaken met de formule voor consumentenliefde.

Kosten
Studenten en Tractus leden GRATIS
Alumni (geen lid van Tractus) en overige deelnemers betalen € 60,-
Elke deelnemer mag 1 gratis introducee meenemen

Stefan van Duin Consumer love geven en nemen van dataSTEFAN VAN DUIN

Stefan is Partner Analytics & Cognitive bij Deloitte Consulting en expert in Data Science, Machine Learning en Artificial Intelligence (AI). Hij heeft een achtergrond in Computer Science en voltooide de Executive MBA bij RSM/Erasmus. In zijn consulting praktijk helpt hij internationale bedrijven, vooral in Retail en consumentenproducten, bij het ontwikkelen van hun AI Strategie en bij het maken van op AI gebaseerde klantproposities.

LinkedIn profiel Stefan van Duin

Share This