Selecteer een pagina

Management vakgebied: Marketing en Strategie

In deze Action Learning Highlights Podcast gaat Pieter de Vries in gesprek met Paul Turken.

Hij is al 33 jaar docent voor de management vakgebieden Marketing en Strategie bij Business School Nederland. Daarnaast is hij toezichthouder bij meerdere organisaties en werkt hij als bosbouwer.

Wat houdt Paul als docent na 33 jaar fris? Wat zijn volgens hem de laatste inzichten op het management vakgebied van Marketing en Strategie? Paul vertelt hoe marketing van aanpak is veranderd na 2010 waarin oude principes nu worden aangevuld met veel kanalen waar de klant in control is, ondersteunend met veel technologie. Hij ziet de ontwikkeling als een spannend avontuur. Hij neemt ons mee in de trends van strategie, waar ‘eenvoud’ key is. Hij neemt een kort zijspoor over merk en reputatieschade waarin hij de case van Sywert van der Lienden met de mondkapjesdeal onder de loep neemt. En hij vertelt hoe hij de MBA-studenten heeft zien veranderen in 33 jaar, wat hem plezier geeft in het lesgeven en hoe hij kijkt naar de ontwikkelingen rondom Action Learning.

 

Share This