Selecteer een pagina

Onze CEDEO-erkenning is voor het 30e jaar op rij verlengd. De klanttevredenheid van onze studenten is in de afgelopen 2 jaar met 10% gestegen naar 91%.

“We zijn heel trots dat onze studenten wederom hebben aangegeven zeer tevreden te zijn met onze opleidingen. Uiteraard blijven we werken aan de goede adviezen die we vanuit het CEDEO-onderzoek hebben gekregen. Zo blijven we de kwaliteit van onze opleidingen verhogen.” – Bart Stolk, Directeur Onderwijs Business School Nederland

CEDEO certificaat 2022 voor BSN opleidingen

Klanttevredenheidsonderzoek

CEDEO is een onafhankelijke organisatie die twee jaarlijks onderzoek doet naar de klanttevredenheid onder 8.500 particuliere instituten die maatwerk en open bedrijfsopleidingen in Nederland aanbieden. Hierbij kijkt CEDEO naar de waardering van de samenwerkingsrelatie, de dienstverlening en de prestaties van het instituut. Ze vraagt referenten naar de verschillende stappen in het voor-, uitvoerings-, en natraject van de opleiding én toetst daarbij op de basiscriteria rondom kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.

Onze kwaliteit

Je krijgt als instituut een CEDEO-erkenning als minimaal 80% van je klanten en opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden zijn over de opleiding en de performance van het instituut. Dat zijn onze klanten al 30 jaar op rij! En in 2 jaar is de tevredenheid 10% gestegen naar 91%. Sterke punten van onze business school die in het onderzoek naar voren komen zijn de:

  • Kleinschaligheid;
  • Betrokkenheid en klantgerichtheid;
  • De inhoudelijke deskundigheid van docenten;
  • Praktische toepasbaarheid van de opleiding door de Action Learning leermethode.
Ervaringen

Een aantal mooie ervaringen van de ondervraagde referenten vanuit het CEDEO-rapport:

“Ik heb mij breed georiënteerd en hun programma sprak mij het meeste aan. Ik heb een wetenschappelijke achtergrond en zocht juist de toegepaste MBA.”

“Ik heb een gesprek aangevraagd en dat kon snel geregeld worden. Het was een goed gesprek over de inhoud en het proces.”

“De kleine setting vond ik heel fijn met een laagdrempelig en intensief contact met een kleine groep medestudenten. Ook de toepasbaarheid van de studie is voor mij een pluspunt.”

“Het was een goede manier om medestudenten te ontmoeten uit verschillende branches en ook van elkaar te leren.”

“Sterk is voor mij de manier waarop het instituut praktijk en theorie samenbrengt. Dat was ook waar ik naar zocht in mijn werk, het praktische houvast.”

“Het heeft veel gedaan voor mijn persoonlijke ontwikkeling en daardoor ben ik op het werk breder inzetbaar. Ik heb er ook een leuk netwerk aan overgehouden.”

“Ik ben heel positief over BSN. Het is een betrokken school met veel persoonlijke begeleiding. Alles was goed georganiseerd.”
“Per onderwerp had je verschillende docenten. Ik vond het niveau goed. Het waren betrokken en fijne mensen en ze kwamen vaak uit de praktijk, wat een pluspunt was.”

“Het is in mijn dagelijks werk in de breedte toepasbaar in de praktijk. Het is heel waardevol gebleken en heeft mij binnen de organisatie een andere functie gebracht.”

Bekijk het CEDEO-klanttevredenheidsonderzoek 2022.

BSN Update
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws en updates van BSN? Volg ons dan op Facebook en/of LinkedIn en schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief.
Share This